Selamat Datang ,Follow ! Dan tinggalkan jejak korang untuk saya follow balik

Sunday 11 December 2011

About Me !!

Hey Dear !! Salam...

Namaku Noor Farzanah Binti Mohd Fauzi
Nama panggilan Untukku adalah Zanah , Korang pun panggil Zanah , Okey??hehe..
Umurku tahun ini(2011) 9 tahun...Tahun depan umurku 10 tahun(2012)..
Kartun kegemaranku Mickey Mouse & Sandy..
Kawan baikku adalah Ariana (dekat rumah)
Aku anak ke 6 daripada  7 adik beradik..
Nama Kakak pertama aku Sharifah Noorlida Aina. Just Call her nick name No'a.
Nama kakak kedua Noor Maizan.just call her nick name Ijan.
Nama kakak ketiga Noor Farhah.Just call her A'ah.
Nama kakak keempat Noor Liyana.Just call her nick name Yana.
Aku ada sorang abg nama dia Muhammad Adib. just call his nick name Adib.
Pastu aku lah hehe..
Nama adik terakhir aku Noor Umairah Syahmina. Org panggil dia Minah atau Mona.hehe.
Makanan kegemaran aku Mushroom soup.
Minumam kegemaran aku Juice Lemon , Juice Apple Susu..Terasa nikmatnye..haaaa.
Hobi aku main game,dan bagi orang marah.hati2 dengan aku,hihi.
Cita2 aku Doktor Haiwan,dari kecik sampai besaq aku tak penah ubah cita2 aku ni. just suntik haiwan jer.hehe.then bagi ubat.simple je.hehe.
Tak lupa pada idola aku dan dia terkenal dia bernama KHAIRUL FAHMI CHE MAT ! hehe..
Aku ni ada facebook kalau hampa nak add boleh je... tapi kalau taknak takpe.mana ada org nak add aku la kan?hehe.
Aku first time buat blog.so,harap2 support lah aku selalu.LOVE YOU , bye.salam. Out dlu.nak serang citer ALAMAK TOYOl ! hehe. tata.. <3

- Ni aku edit,tapi takda niat apa2 pun, aku memang peminat setia KHAIRUL FAHMI , yeahh !! :)

Yang Betul ,
ZANAH...
Dah habis baca ? Terima kasih , sudi follow yer . hehe ...

No comments: